فهم دقیق کلمات

بخون و لذت ببر

فهم دقیق کلمات

بخون و لذت ببر

زندگی ما با کلمات در آمیخته و بسیاری از مشکلات زندگی ما از فهم غیر دقیق کلمات صورت می گیرد در این محل نیت داریم تا کلمات مهم پیرامون مان را تبیینی دقیق کنیم.

آخرین مطالب

متنی برای بنر تشیع انگلیسی

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ق.ظ

دو روی یک سکه انگلیسی

سیدحسن نصرالله:

شیعه انگلیسی از وهابی و صهیونیسم خطرناکتر است.

خصوصیات مشترک تشیع انگلیسی و وهابیت (تسنن انگلیسی) :

1.        تکفیری بودن: هر دو گروه خود را اسلام ناب و ما بقی فرقه های شیعه و سنی را کافر و مرتد و مخالف خدا و اهل بیت نشان می دهند.

2.        دشمن اصلی: فرقه های دیگر اسلامی نه انگلیس و آمریکا و فراسنه استعمار گران دو قرن اخیر منطقه

3.        دوست اصلی: اصلی ترین رسانه های این گروه ها در لندن تفکرات خود را به سرتا سر عالم می رسانند. آنها در کلامشان هیچ وقت استعمارگران 200 ساله منطقه را دشمن خود معرفی نکرده اند.

4.        نمایش اسلام متوحش: وهابیت با سر بریدن و حمله های تروریستی و تشیع انگلیسی با قمه زنی علنی چهره خشن و بی عقلی را از مسلمان ها نشان می دهند.

5.        تاکید بر ظواهر دین : تسنن انگلیسی نماز و ریش و قرآن خوانی را اصل دین و تشیع انگلیسی قمه زنی و زنجیر زنی را اصل دین می دانند.

6.        حمایت بی قید و بند انگلیس و امریکا :

·         ورود پارلمان انگلیس به جریان «تشیع انگلیسی»: پارلمان انگلیس طرح تأسیس یک کمیته چند حزبی را آغاز کرد که یکی از اهداف از تشکیل آن دفاع از تشیع عنوان شده بود. به گفته حجت‌الاسلام بهمن‌پور، این کمیته هم‌اکنون در پارلمان تشکیل شده است اما انگلیس که برای رضای خدا کاری انجام نمی‌دهد! قرار است اتاق فکری برای «تشیع انگلیسی» در سطح تصمیم‌گیرنده این کشور تشکیل شود تا “کارخانه مرجع‌سازی” در لندن، با برنامه‌تر فعالیت‌ کند.

·         ممانعت امریکا از انتشار اسناد ضد سعودی دخالت وهابیون در عملیات یازده سپتامبر

7.      داشتن رسانه جهانی:امروزه به دلیل در اختیار داشتن رسانه در دنیا نماینده تشیع و اهل سنت همین جریان تشیع انگلیسی و سنی‌های تکفیری وهابی شده‌اند.دفتر اصلی رسانه ای این جریان ها در لندن است .

سایت فتن سایت خوبی برای مطالعه تشیع انگلیسی است


  • میثم تمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی