فهم دقیق کلمات

بخون و لذت ببر

فهم دقیق کلمات

بخون و لذت ببر

زندگی ما با کلمات در آمیخته و بسیاری از مشکلات زندگی ما از فهم غیر دقیق کلمات صورت می گیرد در این محل نیت داریم تا کلمات مهم پیرامون مان را تبیینی دقیق کنیم.

آخرین مطالب

صبر

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۹ ب.ظ

صبر و ضده جزع:

نگه داشتن نظم و انسجام نفس در برابر سختی ها و گرفتاری ها

وقتی انسان در حال تلاش و انجام کاری است، سختی ها گرفتاری ها نظم و انسجام درونی اش را بهم می ریزند و تزلزل در دلش ایجاد می کنند و موجب سکون و بی حرکتی او می شوند. آن توانایی انسانی که موجب حفظ یکپارچگی درونی انسان حین این رخداد ها میشود صبر است که در صورت نبود آن انسان زبان به شکایت باز می کند و روحیه ی خود را از دست می دهد که به آن جزع یا بی تابی می گویند. در صورت کم بودن صبر زندگی انسان با هر اتفاق کوچک و بزرگی دچار اختلال می شود وراحتی از زندگی انسان می رود .

مثال: مادری که بچه اش مرده و صبر در او کم است.، حدود یک سال و شاید بیشتر زندگی عادی اش مختل می شود. در روزهای اول حال خود را نمیداند، به زمین و زمان بد می گوید و با کم خوراکی و گریه های زیاد و کتک زدن به خود آسیب می زند که در صورت وجود صبر هیچ یک از این اتفاقات رخ نمی دهد.

  • میثم تمار

صبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی