فهم دقیق کلمات

بخون و لذت ببر

فهم دقیق کلمات

بخون و لذت ببر

زندگی ما با کلمات در آمیخته و بسیاری از مشکلات زندگی ما از فهم غیر دقیق کلمات صورت می گیرد در این محل نیت داریم تا کلمات مهم پیرامون مان را تبیینی دقیق کنیم.

آخرین مطالب

صداقت

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ

صداقت (رو راستی):

شفاف سازی شرایطِ برقراری ارتباط

در برخورد با افراد و تعامل با آنها، گروهی هستند که برای رسیدن به خواسته شان با وارونه جلوه دادن واقعیت ها مکارانه در پی فریب دیگران هستند. در هر تعامل شرایطی وجود دارد که در برقراری رابطه ی افراد مهم هستند به صورتی که اگر آن شرایط وجود نداشته باشد، افراد حاضر به برقراریِ آن رابطه نیستند. صداقت یعنی واقعیتِ شرایط لازم را به طرف مقابل ارائه کردن.

مثلا، در تجارت میزان دارایی یا مقدار سود یا سالم بودن کالا برای معامله مهم است و واقع نمایی آن ها الزامی ایت ولی صله رحم داشتن با پدر و مادر نقشی در معامله ندارد.

پس صداقت به معنای گفتن تمام اتفاقات و خصوصیات و افعال به همدیگر نیست و در تعاملات اجتماعی آن مقدار از مشخصات فردی که برای برقراری این ارتباط خاص لازم است را باید بصورت شفاف در اختیار طرف مقابل قرار داد.

  • میثم تمار

رو راستی

صداقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی